زواجــــــــــــــــنــــــــــــــــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مشكلتى مع أخى

مشكلتى مع أخى Empty مشكلتى مع أخى

مُساهمة من طرف رانيا الأربعاء أكتوبر 31, 2007 7:45 am

انا مش عاره ابدء من فين بصراحه
انا عمرى 25 سنه مشكلتى بتنحصر عندى اخ عمرة 22 سنه بيحبنى اووووووووووووووووووى هوا مقليش بس انا حاسه بكده دايما بيخرجنى اتفسح معاه كانى حبيبته بالظبط ولحظات بيمارس معايا الحب انه يمسك ايدى يحسس على جسمى واوات بيبوسنى مبكونش عارفه اعمل ايه لانه اخويا حتى اما اكون فى البيت ونا نايمة ساعات اصحى الاقيه معايا فى الاوضه بيتفرج على جسمى ويفضل يقولى كلام حلو عنه ، ودلوقت بقا يعمل انه بيهزر وياخدنى فى حضنه وبيلمس اماكن حساسه اوى من جسمى وساعات بينام فوقيا انا مش عارفه اعمل ايه معاه بقيت اخاف اشرب من ايده حاجه يطلع حاطط فيها منوم ويعمل فيا جريمة فى حقى واوقات كتير اوى بكون بغير هدومى بيدخل الاوضه عليا وساعات كان يشوفنى من غير هدوم يعنى انا دلوقت بقيت حاسه انى عريانه ادامة كل ميبص عليا وبقيت اخاف منه اوووووووووووووووووووى المشكله انه اما يكون معايا بيحطنى بين دراعه بحس انى ضعفت ومش عارفه اعمل حاجه ولا حتى ادافع عن نفسى ازاى وقبل كده كان عاوز ياخدنى نروح مصيف نعد لوحدنا فى شقه ،،،كل كلامة دلوقت بيدور معايا انه عاوزنى انا وهوا نكون فى شقه لوحدنا ،،،بقت نظرته كلها عنف ،،،بقيت حاسه من عينه انه ممكن يعمل حاجه زى كده ويستخدم معايا العنف انه ياخد منى اللى هوا عاوزه انا مش عارفه اعمل ايه،،،لانى تعبت وزهقت خلاص وبنصح كل بنت تاخد بالها من حاجه زى كده

رانيا