زواجــــــــــــــــنــــــــــــــــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت جميله

نكت جميله Empty نكت جميله

مُساهمة من طرف ياسمين الأربعاء أكتوبر 31, 2007 1:55 am

مره واحده بتسال الخدامه الجديده انت بتحبي القطط قالت

ماتقلقيش يا ستى انا ممكن اكل اي حاجه

غبي راح السيما لاقي مكتوب ممنوع لاقل من 18 راح جاب

17 واحد علشان يدخلوا معاه

مرة كان واحد ماشى بسيارة لقى لفته مكتوب عليها خفف 70 مشى على 70كليوبعد شويه

لقى مكتوب خفف 7كليو مشى على 7 كليو بعد شويه لقى مرحبا بيكم فى خفف

مره واحد صعيدى وواحد امريكي الصعيدى بيقول لامريكي انتو طالعتو القمر قبلينا رد لامريكي قالو

احنا اول ناس طلعنا القمر رد الصعيدى قالو طيب لما طالعتو لقيتو ايه فوق قالو زلط ورمل
قالو احنا لي مطليعنو

مرة واحد صعيدى راح فرنسا شاف واحدة حلوة قوى مشى وراها قالتله

سوفاج قالها لاء سوهاج

مرة واحد اسمى ميدو وهو نازل من شقتة والدتة سالتة رايح فين يا ميدو ماردتش عليها نزل

الشارع واحد صاحبة بيسئلة رايح فين يا ميدو بص لية وماردش وقف عند نصية الشارع وقف تاكسى وركب السواق قالة رايح فين يا ميدو رد ميدو قالوة انا ماردتش اقول لماما هاقولك انت

واحد بيقول لخطيبته: أنا مش غني ولا عندى مرسيدس ويخت زى محمود ، لكن أنا

بحبك من كل قلبى. قالتله: وانا كمان بحبك بس احكيلى أكتر عن محمود

واحد مخنوق من نفسه اوى ودبانه عماله تلف حواليه راح

ماسكها وقطع جناحتها وقالها قضيها مشى بقه

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا

لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

مرة تلاتة عايزين ياكلوا ومش معاهم فلوس دخلوا مطعم وطلبوا الاكل وبعد كدة جة الجرسون ومعاة

شيك الحساب وراح على اول واحد وقالو الحساب رد وقالو منا اديتك الفلوس قالو لا انا مختش حاجة رد الجرسون وقالو طب نسال زميلك التانى هوادانى فلوس قالواة لماانا كنت بحاسبك قالوة لا انتو شكلكو نصابين طب انا هاسال زميلكم التالت شكلو محترم وقالو هو انا خت الحساب من زمايلك قالو سيبك من دة كلو وادينى الباقى

ياسمين